Is er iets onduidelijk of wil je nog iets weten? Kijk eerst of je vraag beantwoord wordt in de FAQ, de frequently asked questions.

Is je vraag na het lezen van de FAQ nog onbeantwoord gebleven? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wat betekent Pavona?
Pavona is samengesteld uit pa, vo en na, wat staat voor passie voor natuurlijk . Pavona staat dus voor 'Passie voor Natuurlijk'.
Wat zijn de bezorgkosten?
Wanneer het een pakketje betreft wat door de brievenbus past bedragen de kosten €3,50. Past het pakketje niet door de brievenbus, dan kost de bezorging €6,50. Bestel je voor minimaal €60,- dan betaal je geen verzendkosten. Je pakketje wordt bezorgd door PostNL. Je kunt tevens de optie aanvinken om zelf de bestelling af te halen, dit staat beschreven in onderstaande vraag.
Hoe werkt het zelf afhalen van een pakketje?
Je kunt tijdens het bestelproces de optie aanvinken om zelf je pakketje af te komen halen. Daarmee bespaar je de mogelijke verzendkosten, wellicht handig als je in de buurt woont. Je krijgt een mailtje wanneer je bestelling klaar staat. Via de mail maken we een afspraak wanneer je het pakketje kunt komen halen. Je moet dan nog wel online het betaalproces doorlopen om een bestelling definitief te kunnen plaatsen.
Ik wil graag producten testen, kan dat?
We hebben niet van alle producten testers, wanneer je interesse hebt in een product kun je dat aangeven, dan kijken we of er mogelijk testers van dit product zijn. Je kunt er ook voor kiezen om een afspraak te maken en even te komen kijken naar de producten (in principe op donderdag- of vrijdagavond, maar in overleg zijn er wel meer mogelijkheden).
Welke betaalmethodes zijn er?
Op dit moment heb je bij Pavona alleen de mogelijkheid om te betalen met IDEAL.
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Mijn streven is om, wanneer een pakketje voor 18.00 besteld is, het de volgende dag op de bus te doen. Hieraan kunnen echter geen rechten worden ontleend.