Wij zijn gevestigd aan:

de Singel 7
9281 LJ Harkema

Email: info@pavona.nl

FAQ

Heb je een vraag? Lees eerst de FAQ!

Wat betekent Pavona?
Pavona is samengesteld uit pa, vo en na, wat staat voor passie voor natuurlijk . Pavona staat dus voor 'Passie voor Natuurlijk'.
Wat zijn de bezorgkosten?
Wanneer het een pakketje betreft wat door de brievenbus past bedragen de kosten €3,50. Past het pakketje niet door de brievenbus, dan kost de bezorging €6,50. Bestel je vanuit België dan bedragen de verzendkosten €8,50. Bestel je voor minimaal €60,- dan betaal je geen verzendkosten. Je pakketje wordt bezorgd door PostNL. Je kunt tevens de optie aanvinken om zelf de bestelling af te halen, dit staat beschreven in onderstaande vraag.
Hoe werkt het zelf afhalen van een pakketje?
Je kunt tijdens het bestelproces de optie aanvinken om zelf je pakketje af te komen halen. Daarmee bespaar je de mogelijke verzendkosten, wellicht handig als je in de buurt woont. Je krijgt een mailtje wanneer je bestelling klaar staat. Via de mail maken we een afspraak wanneer je het pakketje kunt komen halen. Je moet dan nog wel online het betaalproces doorlopen om een bestelling definitief te kunnen plaatsen.
Ik wil graag producten testen, kan dat?
We hebben niet van alle producten testers, wanneer je interesse hebt in een product kun je dat aangeven, dan kijken we of er mogelijk testers van dit product zijn. Je kunt er ook voor kiezen om een afspraak te maken en even te komen kijken naar de producten (in principe op donderdag- of vrijdagavond, maar in overleg zijn er wel meer mogelijkheden).
Welke betaalmethodes zijn er?
Op dit moment heb je bij Pavona alleen de mogelijkheid om te betalen met IDEAL.
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Ons streven is om, wanneer een pakketje voor 14.00 besteld is en alles is op voorraad, het de dezelfde dag nog op de bus te doen. Bestel je na 14.00, dan verzenden we de volgende dag. Hieraan kunnen echter geen rechten worden ontleend. Als er producten niet op voorraad zijn nemen we contact met je op via de e-mail, maar zullen we in de meeste gevallen het deel van je bestelling wat wel op voorraad is alvast naar je verzenden.
Wat als een product niet op voorraad is?
Bij het product wat je wilt bestellen staat aangegeven of het 'op voorraad', 'beschikbaar via nabestelling' of 'uitverkocht' is. Op voorraad betekent dat het product bij ons voorradig is en dat wij dit gelijk naar jou kunnen verzenden. Beschikbaar via nabestelling houdt in dat het product bij ons niet op voorraad is, maar dat wij dit binnen 2 of 3 dagen weer binnen kunnen krijgen. Je kunt dit dus gewoon bestellen, via de mail ontvang je dan even een berichtje van ons wanneer wij dit product aan je kunnen leveren. Doorgaan versturen wij het dan na 2 of 3 dagen en heb je het binnen een week in huis. (lees ook even onderstaande vraag: ) Uitverkocht betekent dat wij het product op dit moment niet aan je kunnen leveren, omdat het bij de leverancier tijdelijk niet voorradig is. Je kunt via de mail of contactformulier altijd even vragen wanneer wij het betreffende product weer kunnen leveren.
Waarom zijn sommige producten 'beschikbaar via nabestelling'?
Sommige producten hebben we niet op voorraad, maar kunnen we wel leveren. We werken met natuurlijke cosmetica, waarvan bij sommige producten de houdbaarheid relatief kort is. We kiezen er daarom voor om producten die minder vaak verkocht worden, niet op voorraad te hebben. Dit om verspilling tegen te gaan, want als iets over datum raakt moeten we het weggooien en kunnen we daar niemand meer blij mee maken, dat vinden we op meerdere fronten erg zonde! Daarom geven wij je de optie om producten na te bestellen, dan leveren we vrijwel altijd ook binnen een week en ben jij verzekerd van een vers product en lopen wij niet het risico dat er een prachtig product verspild wordt. Heb je hier een vraag over, dan mag je altijd even contact opnemen!

 

 

Fields marked with an * are required